Om blogger og markedsføring blant barn

Aftenposten.no i dag dag kan vi lese at Forbrukerombudet de neste årene vil følge næringsdrivende som utnytter tilhengerskaren til populære bloggere med lupe. – Blogger kan være både bra og morsomt, men vi stiller et kritisk spørsmål til grensen mellom redaksjonell informasjon og reklame der, sier Thon.

Thomas Tangen i Sermo Consulting har skrevet et interessant og svært relevant blogginnnlegg om saken. Innlegget hans er med hans tillatelse gjengitt her.

You may also like...

3 Responses

  1. Almir sier:

    Hei.

    Husker diskusjon på twitter og noen andre blogger. Thomas moen har også en innlegg om samme problemstilling på sin blogg: "Hvordan definere betalt reklame på blogger?" http://thomasmoen.com/hvordan-definere-betalt-reklame-pa-blogger/

  2. Anonymous sier:

    Hei Cecilie,
    Liker bloggen din :)

  3. Cecilie staude sier:

    Så fint. Kom gjerne med innspill og kommentarer selv også, hvis du finner noe i fortsettelsen du mener noe om (-:

Legg inn en kommentar